Piispanmessu ja konsertti Taulumäellä

Oi, riemun rikkautta -kirkkokonsertissa esiintyvät Jyväskylän seurakunnan kanttorit ja musiikkikasvattajat. Konsertti soi Taulumäen kirkossa perjantaina 25.9.2020 klo 18.00 piispantarkastuksen yhteydessä.

Konsertissa kuullaan monipuolinen kattaus seurakunnan musiikkia. Mukana on muun muassa urkuimprovisaatio teemasta Taulumäen kirkon urut 90 vuotta sekä ranskalaista, pohjoismaista ja suomalaista urkumusiikkia. Bachin klaveerikonsertto soi pianolla ja uruilla. Kirkko täyttyy myös sellon sävelistä ja kitaralla soitetuista virsisovituksista, yksinlaulusta ja uudemmista gospellauluista.

Konsertti on avoin yleisölle. Se myös suoratoistetaan ja on nähtävissä suorana Jyväskylän seurakunnan Henki ja elämä -Youtube-kanavalla osoitteessa youtube.com/henkielama. Konsertin voi katsoa myös tallenteena.

Piispantarkastus huipentuu Piispanmessuun sunnuntaina 27.9.2020 klo 10 Taulumäen kirkossa. Myös tämä tilaisuus on yleisölle avoin ja se lähetetään suorana seurakunnan Henki ja elämä -Youtube-kanavalla, seurakunnan nettisivuilla sekä sanomalehti Keskisuomalaisen sivuilla.

Koronarajoitusten vuoksi Taulumäen kirkkoon voidaan ottaa sisälle enintään 150 henkilöä.

Lisätietoja konsertista:

Taulumäen kanttori Jukka Hassinen, jukka.hassinen@evl.fi, 050 523 4136

Lisätietoja Piispanmessusta:

Yhteisen seurakuntatyön vt. johtaja Heli Ahonen, heli.ahonen@evl.fi, 044 750 9008

2020-09-21 11:21:00.0