Jyväskylän seurakunnan adventtivideot toivottavat jouluiloa

Joulun odotus alkaa ensimmäisenä adventtina. Jyväskylän seurakunta toivottaa kaupunkilaisille hyvää joulumieltä videoilla, jotka julkaistaan neljänä perättäisenä adventtisunnuntaina.

Videoilla esitellään kirkon ja seurakunnan toimintaa monesta näkökulmasta ja pohditaan hyvän tekemistä ja lähimmäisen muistamista joulun aikaan. Tekijöinä ja kertojina on seurakuntalaisia, seurakunnan työntekijöitä, kuorolaisia ja muita kaupunkilaisia.

Adventtivideoilla nähdään muun muassa partiolaisia, kuoroja, lapsia ja eläimiä. Ohjelmassa vieraillaan alueseurakunnissa ympäri laajaa Jyväskylää.

Jouluinen Jyväskylä loistaa valoina, ja hautausmaat välkkyvät kynttilämerenä. Kirkkopuiston jouluvalomaa täyttyy joulusävelmin. Viimein joulun tullen laskeudumme joulurauhaan.

Videot julkaistaan Youtube-kanavalla Henki ja elämä, ja ne jaetaan seurakunnan somekanavissa. Joulutervehdys kaupunkilaisille jaetaan myös muun muassa Joulukylä Jyväskylä -sivustolle ja kaupungin ikääntyvien palveluihin.

Verkkosivu: jyvaskylanseurakunta.fi

Youtube: henkielama