Koko Suomen Kauneimmat Joululaulut -tapahtuma 13.12. Suomen Lähetysseuran YouTube-kanavalla ja Facebook-sivuilla

Sunnuntaina 13.12. klo 18 on luvassa musiikkia suoraan Kauneimpien Joululaulujen syntysijoilta, Suomen Lähetysseuran Lähetyskirkosta Helsingistä. Antti Vuoren 11-henkisen orkesterin solistina laulaa Camilla Bäckman, joka on viettänyt viime vuodet ulkomailla Cirque du Soleil’n solistina.

Lähetyskirkon Kauneimmat Joululaulut on tuttu tapahtuma Camilla Bäckmanille entuudestaan. Hän oli mukana solistina kuusi vuotta sitten ja sitä ennen viulistina. Joululaulut ovat hänelle rakkaita jo lapsuudesta, ja hän on esittänyt niitä paljon kirkossa.

– Joululauluista tulee mieleen muistot isoista sukujouluista mummolassa. On jännä, miten joka vuosi laulamme niitä samoja lauluja ja silti ne vievät aina uudestaan tosi syvälle, aikojen taakse lapsuuteen ja kauemmaksikin, Camilla kertoo.

Koko Suomen Kauneimmat Joululaulut -tapahtuma saa ensiesityksensä 13.12. klo 18 Suomen Lähetysseuran YouTube-kanavallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä sekä Lähetysseuran ja Kauneimpien Joululaulujen FacebookLinkki avautuu uudessa välilehdessä-sivulla, missä se on katsottavissa 6.1.2021 asti. Laulujen sanat tulevat näkyviin ruutuun, jotta katsojien on helppo laulaa mukana kotioloissa.

Tilaisuuden juontavat Lähetysseuran Thaimaan-työntekijä Jyrki Markkanen ja Tansanian-työntekijä Virve Rissanen. Kauneimmat Joululaulut soivat maailman lasten hyväksi: kauneimmatjoululaulut.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2020-12-09 14:09:23.0