Maa on niin kaunis – musiikillinen joulutervehdys kouluille

Jyväskylän seurakunta vastaa koulujen tarpeeseen ja julkaisee videoesityksen joulujuhlien yhteislaulua varten.

Koulut ovat uudenlaisen haasteen edessä, koska tänä vuonna ei voida kokoontua joukolla perinteiseen joulujuhlaan koronaan liittyvien rajoitusten vuoksi. Virtuaalisen joulujuhlan yhteislaulun taustalle toivottiin videota virrestä 30, Maa on niin kaunis.

- Vastaamme mielellämme koulujen toiveeseen ja tuomme samalla jouluisen tervehdyksen kotiseurakunnasta tänä haastavana aikana, sanoo kanttori Piia Laasonen.

Musiikkivideolla laulavat Jyväskylän yliopiston musiikkikasvatuksen opiskelijat, ja urkuja soittaa Piia Laasonen. Video on kuvattu Kaupunginkirkossa 10.12.2020.

Video on vapaasti katseltavissa Jyväskylän seurakunnan Youtube-kanavalla Henki ja elämä.

Lisätietoja:
kanttori Piia Laasonen, Jyväskylän seurakunta