Aattohartaudet hautausmaiden kappeleissa peruttu, hartaus verkossa jouluaattona

Jyväskylän seurakunnan hautausmailla käy jouluna paljon vierailijoita sytyttämässä kynttilöitä omaisten haudoille, ja hautausmaiden portit ovat auki koko joulun ajan.

Hautausmaille ei odoteta ruuhkia, mutta suosittelemme haudoilla käyntiä varmuuden vuoksi vilkkainta aikaa vältellen sekä huomioimaan turvavälit myös hautausmailla liikuttaessa. Vilkkain päivä on perinteisesti jouluaatto, jolloin kävijöitä on paljon aamusta alkaen.

Jouluaattona hautausmailla ei järjestetä hartauksia. Aattohartaudet on peruttu koronatilanteen vuoksi.

Lähetämme kuitenkin jouluaaton hartauden Taulumäen kirkosta verkossa suorana lähetyksenä kello 15. Pääset katsomaan sitä tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Tilaisuus toteutetaan vain verkossa.

Kynttiläkyydit Jyväskylän hautausmaille

2020-12-23 09:44:00.0