Raamattuvisan osakilpailu järjestetään Kuokkalan kirkossa

Valtakunnallisen Raamattuvisan osakilpailu järjestetään Kuokkalan kirkossa 5.4. kello 10.30.

Jyväskylässä kilpailuun osallistuu kymmenen kolmen hengen joukkuetta. Kilpailijat saavat olla 45 minuutin mittaisessa tietokilpailussa yhteydessä tukijoukkoihin. Kilpailijoilla saa olla apunaan myös tietokone ja Raamattu.

Kilpailijat ovat tehneet ennen kilpailua valmiin esityksen, jonka muut joukkueet arvioivat. Monen joukkueen esitys on video.

Raamattuvisa on valtakunnallinen 5.- ja 6.-luokkalaisille suunnattu raamattuaiheinen kilpailu, jonka järjestää Agricola yhteistyössä Opetushallituksen ja Kirkkohallituksen kanssa.

Keväällä 2016 Raamattuvisan teemana on Vieraasta tutuksi. Raamattuvisaa suojelevat Suomen evankelis-luterilaisen kirkon arkkipiispa Kari Mäkinen, Katolisen kirkon piispa Teemu Sippo ja Suomen ortodoksisen kirkon arkkipiispa Leo.

Raamattuvisan verkkosivut.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja Kuokkalan kilpailusta:
Pasi Bom