Jyväskylän seurakunnan talven rippileirit siirtyvät

Rippikoulu.jpg

Jyväskylän seurakunnan viisi suunniteltua talviloman rippileiriä siirretään myöhemmin pidettäviksi.
Koronatilanteen aiheuttamat riskit ja epävarmuus nähdään niin suureksi, että leirien myöhentäminen on välttämätöntä. Leireistä kaksi olisi järjestetty Rukalla, yksi Piispalassa Kannonkoskella ja kaksi Jyväskylän alueella. Siirto koskee 106 nuorta.

– Siirrot aiheuttavat varmasti pettymystä, toiveita ja kysymyksiä. Toivottavasti pääsemme turvallisesti rippikoululeireille vielä tänä vuonna, kasvatustyön pappi Johanna Puupponen sanoo.

Siirtyville rippikoululeireille etsitään ensisijaisesti vaihtoehtoisia aikoja kesältä ja mahdollisesti myös syysloman ajalta. Siirron myötä myös konfirmaatiopäivät muuttuvat. Jyväskylän seurakunta kertoo uusista leirivaihtoehdoista helmikuun aikana.

Lisätietoa: kasvatustyön pappi Johanna Puupponen, 050 590 0265

Fri Jan 29 14:06:00 EET 2021