Kirkkovaltuuston kokous siirtyy ja toteutetaan sähköisenä

​​​​​Jyväskylän kirkkovaltuuston tiistai-illaksi 16.3. suunniteltu kokous siirtyy pidettäväksi keskiviikkona 24.3. kello 18. Samalla kokous muuttuu sähköiseksi Teams-kokoukseksi.

Kokousten sähköistä järjestämistä koskeva lainsäädäntö ehti muuttua kokouskutsun lähettämisen jälkeen, ja siirrolla varmistetaan turvallinen kokouksen järjestäminen. Samalle illalle suunniteltu kirkkoneuvoston kokous siirretään torstaille 25.3.
​​​​​​​
​​​​​​​Tasavallan presidentin hyväksymä kirkkolain muutos (HE 243/2020 vp) mahdollistaa seurakunnan ja seurakuntayhtymän toimielinten, kuten kirkkovaltuuston, kirkkoneuvoston tai seurakuntaneuvoston ja johtokunnan sekä seurakuntayhtymän vastaavien toimielinten, kuten yhteisen kirkkovaltuuston ja yhteisen kirkkoneuvoston sähköiset kokoukset.

Kirkkovaltuuston kokous on myös sähköisenä yleisön nähtävillä.

2021-03-15 16:15:00.0