Kolmen kesäkonsertin sarja Vaajakosken kirkossa

Vaajakosken kirkossa kuullaan tänä kesänä kolmen kesäkonsertin sarja. Sarja alkaa juhannuksen jälkeisenä sunnuntaina 27.6. kanttori Anni Nousiaisen urkukonsertilla Barokkia ja kaikkea sen vierestä. Nousiainen esittää muun muassa Franz Tunderin ja Marģeris Zariņšin musiikkia. Konsertti alkaa kello 18 ja tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Heinäkuun konsertissa Rakastan sinua, olet voimani sunnuntaina 25.7. kello 16 baritoni Timo Kuutti ja Eveliina Modinos, piano, esittävät koskettavia hengellisiä lauluja ja liedejä. Konserttiin on vapaa pääsy.

Konserttisarjan päättää Duo Lux lauantaina 7.8. kello 18. Välke – varjoista valoon -konsertissa kuullaan Heikki Sarmannon ja Astor Piazzollan musiikkia. Duo Lux -kokoonpanossa soittavat kanteletaiteilija Marja Nevankallio ja huilutaiteilija Sandy Ahjo. Kohinakonsertin liput ovat 5 euroa.

2021-06-23 09:58:55.0