Parisuhteen kiusauksia ja elämänmakuista musiikkia Popparissa

Mitä tapahtuu kun parisuhteeseen tulee joku kolmas – riippuvuus tai kiusaus, joka vie kaiken huomion?

Parisuhteen haasteista puhutaan perjantaina 12.11. kello 19 ravintola Popparissa. Jyväskylän seurakunnan Perheasiain neuvottelukeskuksen parisuhteen ammattilaiset herättelevät aiheeseen elämänmakuisen musiikin lomassa.

Kiusaukset voivat olla monenlaisia. Uskottomuus on yleinen syy hakea apua parisuhteen ongelmiin, mutta video- ja nettipelaaminen sekä uppoutuminen sosiaalisen median seuraamiseen ovat yhä useammin keskustelujen aiheena. "Kahden ihmisen väliseen suhteeseen liittyy aina jonkinlaisia kiusauksia. Joskus saatamme uppoutua tahattomastikin johonkin asiaan ymmärtämättä, että siitä on puolisolle haittaa", perheneuvojat Merja Kangas ja Kati Reukauf sanovat.

Tilaisuuden musiikista vastaavat Laura Kaartinen, Maria Salmela, Ilona Rimpilä ja Ville Tikkanen

Tilaisuuteen on vapaa pääsy, ja sitä voi seurata myös suorana lähetyksenä Youtube-kanavalla Henki ja elämä.

Parisuhteen kiusaukset -tilaisuus on uudenvuodenaattona Jyväskylässä ensi-iltaan tulevan Viimeiset kiusaukset -oopperaan liittyvä oheistapahtuma. Jyväskylän seurakunta on mukana oopperan tuotannossa.

Lisätietoja tilaisuudesta:
Musiikin asiantuntija Maria Salmela