Koronarajoitukset lieventyvät ajalle 5.–18.2.

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston päätöksellä alueelliset koronarajoitukset lievenevät ajanjaksolle 5.–18.2.

Jyväskylän seurakunnan tiloihin voidaan ottaa 75 % kunkin tilan enimmäishenkilömäärästä, ja aiemmasta 20 henkilön ylärajasta kokoontumisissa voidaan luopua. Sisätiloissa varaamme kaikille osallistujille istumapaikat. Ulkona järjestettäviä yleisötilaisuuksia tai yleisiä kokouksia ei enää rajoiteta.

Aikuisten ryhmätoiminta voidaan Jyväskylän seurakunnassa käynnistää 5.2. alkaen. Lasten ja nuorten toiminta on jo kevätkauden osalta käynnistynyt aiemmin.

Kaikissa tilaisuuksissa varmistetaan turvallisuus muun muassa riittävällä väljyydellä, kasvomaskien käytöllä ja hyvällä hygienialla. Toimintaan ei tule osallistua flunssaoireisena.

Lisätietoja:

Kirkkoherra Arto Viitala