Pyhäposse pohtii elämän tärkeitä kysymyksiä nuorten kanssa kerran kuussa

Jyväskylän seurakunnan Pyhäposse on kouluikäisten oma kirjekerho. Kerran kuukaudessa kotiin saapuva kirje sisältää erilaisia tehtäviä, kertomuksia ja yllätyksiä. Kirjeen äärellä voi myös pohtia elämän tärkeitä kysymyksiä ja asioita.

12–16-vuotiaille nuorille suunnattu Pyhäposse on maksuton. Kirjeen voi tilata seurakunnan nettisivujen kautta.

Pyhäposse on jatkoa seurakunnan vuonna 2017 käynnistämälle Kirjepyhäkoululle.

- Kirjepyhäkouluun on tullut vuosi vuodelta enemmän lapsia, ja vanhimmat alkavat olla teini-ikäisiä. Koska Kirjepyhäkoulusta on saatu hyvää palautetta, päätimme aloittaa myös vanhemmille lapsille oman ”kirjepyhäkoulun” eli Pyhäpossen, kertoo Jyväskylän seurakunnan varhaiskasvatuksen asiantuntija Ritva Parkkali.

Pyhäposse liittyy osaltaan myös seurakunnan Polku-hankkeeseen, jonka tavoitteena on tarjota kaiken ikäisille ihmisille mahdollisuus seurakuntayhteyteen.

Lue lisää ja tilaa: jyvaskylanseurakunta.fi/pyhäposse

Tue Feb 08 08:58:00 EET 2022