Hei, jalkapalloriparilainen, hienoa, että olet mukana ryhmässämme!

Tässä yhteisiä tapaamisaikataulujamme. On tärkeää, että osallistut kuhunkin tilaisuuteen, sillä ne ovat olennainen osa rippikoulun kokonaisuutta yhdessä leirijakson kanssa. Merkitse ajankohdat itsellesi ylös ja ota ylivoimaisen esteen sattuessa yhteyttä ryhmän ohjaajiin.

Su 17.12. klo 17 aloitustapaaminen Taulumäen kirkolla (Lohikoskentie 2). Samassa yhteydessä osallistumme Kauneimmat joululaulut -messuun, joka alkaa klo 18. (Tilaisuus päättyy n. klo 19.15.)

Ke 17.1. klo 17.30, Silmu, Kilpisenkatu 8.

Su 11.2. klo 17.00, Taulumäen kirkko. Osallistumme ryhmänä messun toteutukseen. (Tilaisuus päättyy n. klo 19.15.)

21.2. klo 18.30 Vanhempainilta, Silmu, Kilpisenkatu 8.

- Leirijakso 24.2.-1.3., Eerikkilä -

Ke 13.3. klo 18-19.15 Auttamisen ilta, Kaupunginkirkko.

Ke 10.4. klo 18:15-19 Musailta, Sepän Kipinä. HUOM! Useampi on ilmoittanut, ettei ke 10.4. aika sovi. To 11.4. on vielä vastaava konsertti klo 17. Osallistumalla siihen voi korvata keskiviikon konsertin. Ota konsertin jälkeen kuva itsestäsi lavan edessä ja lähetä Jannelle. Konsertin jälkeen pikainen siirtymä Taulumäelle konfirmaatioharjoitukseen, josta myöhästyy vähän.

To 11.4. klo 17.30 (-19.00) Konfirmaatioharjoitus, Taulumäen kirkko.

Su 21.4. klo 10.00 Konfirmaatio, Taulumäen kirkko. (Päättyy n. klo 11.15)

Antoisaa rippikouluaikaa! Nähdään pian!

Futisriparille tarvitset mukaan:

• riittävä määrä vaihtovaatetta, erityisesti treenivaatetta

• jalkapalloharjoitteluvarusteet (lajiharjoitukset jalkapallohallissa), ota myös oma pallo!

• sisäliikuntavarusteet, mukaan lukien sisäurheilukengät (oheisharjoitukset liikuntasalissa)

• muistiinpanovälineet

• puhelin, käytetään myös oppimisessa

• lisäpyyhe on hyvä olla

• halutessasi evästä

• halutessasi pientä taskurahaa, Eerikkilässä on pieni kahvio/myymälä

• henkilökohtaiset hygieniatarvikkeet, lääkkeet jne.

• leirin aikana meillä on saunavuoro kolme kertaa, sen yhteydessä on avantouintimahdollisuus, joten halutessaan voi ottaa uimavaatteet

Huoneissa on liinavaatteet, joten niitä ei tarvitse mukaan, mutta lisäpyyhkeestä ei ole haittaa

Leiri on päihteetön ja savuton

Lähtöaika leirille la 24.2. klo 12 Taulumäen kirkolta.

Paluu pe 1.3. n. klo 16 samaan paikkaan. Päivitämme aikataulua paluumatkan aikana.

Nuoriso- ja rippikoulutyön asiantuntija
Yhteinen seurakuntatyö