Lähimmäisen Kahvitupa

to 28.9. klo 9.00

Palokan kirkko

Kahvitupa kutsuu istahtamaan kahvikupposen äärelle ja virkistymään hyvästä seurasta ja keskustelusta sekä hiljentymään hetkeksi Sanan ja rukouksen äärelle.
Samanaikaisesti diakoniapäivystys viereisessä toimistossa klo 11-13. Kahvitupa-päivän runko: 11-13 vapaata keskustelua, mahdollisuus käsitöiden tekemiseen, klo 13 hartaus- ja ohjelmahetki joka päättyy viim.klo 14.

- Jo yli 20 vuotta pyörinyt Lähimmäisen Kahvituvan toiminta tukee Kansan Raamattuseuran kautta Pietarin Lastensuojelusäätiön toimintaa.
- Vapaaehtoinen kahviraha tilitetään Pietariin. Myös käsityötuotokset matkaavat Pietariin lämmittämään vähävaraisia ja eri tavalla elämässä ahtaalla olevia lähimmäisiä. Seurakunta huolehtii lankakustannuksista.
- Mahdollisuus vapaaehtoistyöhön myös keittiöhommissa.
- Syksyn 2017 toiminta alkaa 7.9. ja päättyy 7.12., kahvitupaa ei ole viikolla 38 ja 42.
- Tiedustelut Päivi Itkonen puh. 040 7090 142, paivi.itkonen(at)evl.fi