Kultaisia kuvia - Naiskuoro Pulssin joulukonsertti

ti 12.12. klo 19.00

Taulumäen kirkko

Naiskuoro Pulssin joulukonsertti Taulumäen kirkossa 12.12.2017 klo 19.00. Konsertin johtaa Noora Määttä. Liput 10/5e

28-vuotias Naiskuoro Pulssi on kuoro, joka koostuu noin 20 musiikkia rakastavasta laulajasta, joiden kanssa Määttä on tehnyt töitä vuodesta 2010. Viime vuosina Pulssi on vieraillut Gdanskissa(2015) ja Venetsiassa(2017) kuorofestivaaleilla sekä konsertoinut säännöllisesti Jyväskylässä kevät- ja syyskaudella unohtamatta Vaasan kuorofestivaaleja sekä kaupunkimme omaa festivaalia Yläkaupungin yötä.
Naiskuoro Pulssi tarttuu rohkeasti uusiin haasteisiin ja esittää sekä uutta että vanhaa kuoromusiikkia.
Tervetuloa kuuntelemaan joulukonserttiimme niin vanhoja tuttuja ja rakkaita joululauluja sekä nykysäveltäjiemme teoksia.

Naiskuoro Pulssin kotisivu Linkki avautuu uudessa välilehdessä