Kirkko Valon kaupungissa: Ilta Lauran kanssa -live Talk Show

pe 28.9. klo 21.00

Kaupunginkirkko

Ilta Lauran kanssa -live talk show'n 10 -vuotisjuhlakiertue! "Kosketus"

Illassa pohditaan ihmisen ja luonnon vuorovaikutusta. Mikä vaikutus ympäristöllä ja luonnolla on ihmiselle, entä toisin päin? Mitkä ovat tulevaisuuden haasteet, onko mitään tehtävissä? Illan vieraana ekoteologi Panu Pihkala sekä tietokirjailija Rinna Saramäki. Musiikki Antti Kleemola.
Ilta Lauran kanssa on yhtä aikaa syvällinen ja viihteellinen live talk show. Vapaa pääsy! Paikka: Kaupunginkirkko, Kirkkopuisto
Lisää: www.iltalaurankanssa.fi

Lisää: www.iltalaurankanssa.fi