Kohti joulua

ma 3.12. klo 18.00

Taulumäen kirkko

Schildtin lukion musiikkilinjan kuoro, orkesteri ja solistit. Vapaa pääsy. Ohjelman hinta:10/5€ Kirkon Ulkomaanavulle lukutaidon tukemiseen kehitysmaissa, tuntia ennen konserttia kirkon ovelta,

Schildtin lukiolla on musiikin valtakunnallinen erityistehtävä, joka antaa valmiudet monipuoliseen musiikin ja ilmaisun opiskeluun, olipa tavoitteena ammatti tai elämän mittainen harrastus. Mikäli tähtää kohti musiikin ammattilaisuutta, musiikkilinja antaa hyvät valmiudet pyrkiä musiikin jatko-opintoihin. Schildtin lukio kuuluu Gradia-lukioihin. Schildtin lukion musiikkilinja on osa Suomalaista musiikkikampusta.

Kohti joulua-konsertissa kuullaan nuorekkaita ja raikkaita versioita tutuista joulusävelmistä uusina sovituksina sekä perinteisiä kaikille tuttuja kappaleita.