Mirabile Mysterium -joulukonserttikiertue

la 8.12. klo 19.00

Taulumäen kirkko

Musica-kuoron perinteinen joulukonserttikiertue alkaa Laukaan kirkosta 5.12. ja jatkaa matkaansa Jyväskylään, ensin Taulumäen kirkkoon 8.12. ja siitä Jyväskylän kaupunginkirkkoon 13.12. Liput 15/7 euroa ovelta käteisellä tai ennakkoon musica.lipunmyynti@gmail.com.

Ohjelmistossa on tänä vuonna muun muassa a cappella renessanssimusiikkia, perinteisiä suomalaisia joululauluja, Gallusta, Taverneria sekä Kostiasen jouluisia kuorotuotantoja. Lisäksi tiedossa on jopa neljän eri säveltäjän O magnum mysterium -motetti. Konserttikiertueen nimeä kantava Galluksen upea Mirabile mysterium kuullaan kuoron laulamana ensimmäistä kertaa.

Joulukonsertit ovat koko kuorolle merkittävät, sillä johdossa debytoi tuore taiteellinen johtaja Marjukka Manner. Kuoroa syksystä asti luotsannut Manner on pureutunut kuoron sointiin ja työskentelee ammattitaidolla kohti uusia tavoitteita.
Tule todistamaan Musica-kuoron uutta aikakautta, lämpimästi tervetuloa!

Musica -kuoro Linkki avautuu uudessa välilehdessä