Taivaankappaleita konsertti

Vapaa pääsy

Musiikkia säveltäjiltä:
Ludwig van Beethoven, Urmas Sisask, John Williams

Sirpa Berg on oboisti, joka liikkuu sujuvasti musiikin eri tyylilajista toiseen, klassisesta lattareihin ja nykymusiikista 1600-luvun musiikkiin. Berg soittaa useissa eri yhtyeissä ja on kiinnostunut uusista musiikillisista haasteista, uusista säveltäjistä ja sävellyksistä. Soiva Keski-Suomi -konserttisarja on ennakkoluulottomalla ja monipuolisella ohjelmallaan ilahduttanut kuulijoita ja muusikoita. Berg on konserttisarjan taiteellinen johtaja. Berg sai Keski-Suomen muusikoiden tunnustuspalkinnon vuonna 2016 pitkäjänteisestä ja monipuolisesta urastaan muusikkona ja konserttien järjestäjänä.
www.sirpaberg.net www.soivakeskisuomi.fi

Jenni Kupari-Soidinmäki valmistui v. 2008 musiikkipedagogiksi Jyväskylän ammattikorkeakoulusta opettajinaan Carlos Turriago, Merja Soisaari-Turriago ja Sampsa Konttinen. Piano-opintojaan Kupari-Soidinmäki on täydentänyt solistisilla erikoistumisopinnoilla Jyväskylän ammattikorkeakoulussa sekä Tampereen ammattikorkeakoulussa, jossa hänen opettajanaan toimi Heini Kärkkäinen. Jenni opettaa tällä hetkellä pianonsoittoa ja esiintyy aktiivisesti sekä soolo- että kamarimuusikkona.

Konsertti on maksuton.
Osallistujamäärä maks. 60 hlöä.