Aire - Joululevyn julkaisukonsertti

Ruamjai -kuoron joulukonsertti
Liput:
20 € aikuiset
10 € opiskelijat, eläkeläiset, työttömät, varusmiehet ja siviilipalvelustaan suorittavat
5 € lapset alle 12 v.

Lippujen ennakkomyynti:
holvi.com/shop/ruamjaikuoro/

Pimeässä tuikkivat kynttilät. Jalassa lämpimät villasukat. Syksyn hulinat peittyvät piparkakkujen tuoksuun... Enää puuttuu musiikki.

Vuoden alussa äänitetty joululevymme Aire julkaistaan nyt. "Aire" on muinaissuomea ja tarkoittaa airutta, lähettilästä. Aire luo joulutunnelman tuttujen teosten uusilla sovituksilla sekä kenties vähemmän tunnettujen, mutta sitäkin kauniimpien sävelmaisemien saattelemana.

Konserttiin huipentuu myös Ruamjain juhlavuosi. Keväällä Suomen saavuttaneen maailmantilanteen johdosta päädyimme luopumaan varsinaisesta juhlakonserttikiertueestamme - siispä nyt otamme vastaan tilaisuuden ja juhlistamme myös Ruamjain 20-vuotista taivalta levynjulkaisun merkeissä.

Konserteista löydät tietenkin uuden joululevymme Airen, mutta saatavilla on myös Ruamjain 20-vuotisjuhlan kunniaksi suunniteltuja koruja, jotka ovat jyväskyläläisen korutaiteilija Bupun käsialaa. Koruihin pääset tutustumaan etukäteen myös verkkokaupassamme.

Lämpimästi tervetuloa aloittamaan joulun odotus kanssamme!

Konsertti turvallisuudesta huolehditaan turvaetäisyyksin, henkilömäärä on enintään 150. Kirkossa on vahva suositus käyttää maskia.

• Musiikki Musiikki

Ruamjai-kuoron verkkokauppa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Taulumäen kanttori
Taulumäen kirkko