Raymond Burleyn konsertti peruttu, tilalla italialainen Flavio Nati

Kitarataiteilija Raymond Burleyn konsertti Kaupunginkirkossa on jouduttu perumaan. Konsertti olisi järjestetty tiistaina 9.8. osana vuoden 2022 kesäkonserttisarjaa.

Burleyn tilalla kuulemme, kun palkittu ja häikäisevä italialainen taiteilija Flavio Nati esittää eri aikakausien kitaramusiikkia. Natin vierailu Suomessa on luokassaan ainutlaatuinen. Yhdysvaltain debyytissään toukokuussa 2022 Nati esiintyi ensi kerran kuuluisassa Carnegie Hall New Yorkissa. Natin soolo- ja kamarimusiikkiohjelmisto käsittää eurooppalaisen, japanilaisen ja korealaisen musiikin keskeiset teokset renessanssista nykymusiikkiin.

Flavio Nati - Across the Centuries

ti 9.8. klo 19.00 Kaupunginkirkossa

Konsertin liput:15/10/5e. Lipunmyynti tuntia ennen konsertin alkua kirkon ovelta. Konsertin kesto n. 1 h

Kesäkonserttisarja 2022Linkki avautuu uudessa välilehdessä