Kesäkonsertit 2018 -sarja starttaa 17.7.

Orgel-Duo-Fotos._THUMB.jpg

Seurakunnan jokavuotinen Kesäkonsertit-sarja alkaa viikon päästä tiistaina. Klassista ja hengellistä musiikkia sisältäviä konsertteja kuullaan tiistai-iltaisin klo 19 Taulumäen kirkossa ja Kaupunginkirkossa aina elokuun loppuun saakka.

Seitsemän konsertin sarjan ensimmäisessä konsertissa 17.7. klo 19 Kaupunginkirkossa kuullaan kaunista harppumusiikkia. Harppua soittaa kokenut esiintyjä Vuokko Ahtila, joka on työskennellyt muun muassa keikkailevana orkesterimuusikkona ja soolokonsertteja pitäen ympäri Suomea. Ohjelmassa on musiikkia eri aikakausilta. Konsertissa kuullaan muun muassa Smetanan tunnetusta orkesteriteoksesta Moldautehty sovitus harpulle sekä musiikkia ainakin Bachilta ja de Fallalta.

Heinäkuussa 24.7. klo 19 Taulumäen kirkossa kuullaan sopraano Terttu Iso-Ojaa ja urkuri & pianisti Matti Pohjoisahoa .

31.7. Kaupunginkirkossa esiintyy urkuduo Andrea-Ulrike Schneller ja Hans-Rudolf Krüger.

Kts. lisätietoja ja elokuun konsertit sivuilta http://www.jyvaskylanseurakunta.fi/kesakonsertit-2018

2018-07-10 13:50:00.0