Uudeksi viestintäpäälliköksi on valittu Jonna Arola

Jyväskylän seurakunnan uudeksi viestintäpäälliköksi on valittu filosofian maisteri Jonna Arola. Valinta varmistui kirkkoneuvostossa äänestyksen jälkeen.

Tuulikki Väliniemi teki esityksen Sini Ihanainen-Alangon valitsemiseksi viestintäpäälliköksi, mutta esitys kaatui äänin 2-11. Haastattelutyöryhmä oli yksimielisesti Arolan valinnan takana.

41-vuotias Arola toimii tällä hetkellä Keskisuomalaisen uutistoimittajana. Arola on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Turun Sanomissa ja Jyväskylän ylioppilaslehden päätoimittajana.

Filosofian maisteriksi Arola on valmistunut Jyväskylän yliopistosta pääaineenaan journalistiikka.

Arolan on määrä aloittaa viestintäpäällikkönä ensi vuoden alussa. Hän toimii myös Henki&elämä-lehden päätoimittajana.

2019-11-19 14:48:00.0