Vastaamon tietomurto – kaipaatko keskusteluapua? Ota yhteyttä

Puhelin.jpg

Punainen puhelimen luuri ja puhelimen johto.

Vastaamoon kohdistunut tietomurto on aiheuttanut paljon hätää ja ahdistusta. Kaipaatko keskusteluapua, henkistä tai hengellistä tukea? Ota rohkeasti yhteyttä.

• Kirkon keskusteluapu palvelee numerossa 0400 221180 joka ilta kello 18–24. Päivystäjät ovat vaitiolovelvollisia koulutettuja vapaaehtoisia ja kirkon työntekijöitä.

• Palveleva chat on auki arkisin kello 12–20. Palveleva netti vastaanottaa viestejä vuorokauden ympäri.

• Jyväskylän seurakunnassa päivystää pappi joka arkipäivä kello 9–15. Papin kanssa voit keskustella mieltäsi painavista asioista. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Päivystävän papin tavoittaa puhelimella numerosta 040 535 2328. Päivystäjinä toimivat vuorollaan Jyväskylän seurakunnan papit.

• Jyväskylän seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot löytyvät täältä.

• Suomen Mielenterveys ry:n kriisipuhelin päivystää vuorokauden ympäri numrossa 09 2525 0111

• Rikosuhripäivystyksen maksuton numero 116 006 palvelee suomeksi ma–pe kello 9–20 ja ruotsiksi kello 12–14.

Rukoilemme Jyväskylän seurakunnassa kaikkien tietomurron uhreiksi joutuneiden puolesta.

”Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi! Älä arkana pälyile ympärillesi - minä olen sinun Jumalasi. Minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vakaalla, lujalla kädelläni.” (Jes 41:10)

Mon Oct 26 09:51:00 EET 2020