Heikki Tynkkynen jatkaa kirkkovaltuuston puheenjohtajana

Jyväskylän seurakunnan kirkkovaltuustoa johtaa myös seuraavat kaksi vuotta Heikki Tynkkynen (kesk.). Valtuuston varapuheenjohtajaksi kirkkovaltuusto valitsi Mauri Tervosen (Seurakuntaväki). Valinnat tehtiin kirkkovaltuuston järjestäytymiskokouksessa tiistai-iltana.

Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Arto Viitala. Neuvoston varapuheenjohtajaksi kaudelle 2021–2022 valittiin Mauri Sompa (kok.). Hänen henkilökohtaisena varajäsenenään toimii Heimo Lajunen (kok.).

Kirkkoneuvostoon valittiin Anniina Savolainen (kesk., varalle Anne-Maria Perttula), Jari Tuukkanen (kesk., Aimo Asikainen), Jussi Lehtimäki (kesk., Raija Pekkarinen), Raija Sipinen (kok., Pipsa Wilhelms), Inkeri Tuunanen (Seurakuntaväki, Tomi Pirttimäki), Erkki Puhalainen (Seurakuntaväki, Mia Puolimatka), Liisa Kuparinen (Vihreät, Helinä Lähdesluoma), Tuulikki Väliniemi (sd., Kirsi Vähäjylkkä), Irmeli Ahola (sd., Siiri Muhonen), Reetta Suonpää (Myrskylyhty, Atte Kesti) sekä Tarmo Kemppainen (Kristillisten perusarvojen puolesta, Mikko Jegoroff).

Tue Jan 12 19:05:00 EET 2021