Perussuomalaiset-valitsijayhdistys

Perussuomalaiset-valitsijayhdistyksen ehdokkaat ovat perussuomalaisten Jyväskylän yhdistyksen jäseniä. Valitsijayhdistyksen päämääränä on kristillis-sosiaaliselta pohjalta puolustaa niitä väestöryhmiä, joiden tasavertaisesta, sosiaalisesta ja taloudellisesta asemasta ei ole huolehdittu. Näitä kansalaisryhmiä ovat mm. lapsiperheet, eläkeläiset ja työttömät. Perussuomalaisten arvopohja rakentuu kristillisen maailmankatsomuksen pohjalle.

Tulevan 4-vuotiskauden tärkein tavoite tulee olla kirkon jäsenmäärän kasvattaminen ja seurakuntaelämän lisääminen sekä talouden pitäminen vakaana.

Seurakunnan tulee edelleenkin olla rohkeasti hengellinen ja lähimmäisistä välittävä.

Kun kaupunkilaiset ovat sekä Jyväskylän kaupungin että seurakunnan veronmaksajia, tulisi molempien yhteisöjen päättäjien pohtia keskenään yhteistyön mahdollisuuksia.

Seurakunnan toiminnan tulee siis olla ihmisläheistä. Jokaisen ihmisen tulee olla seurakunnalle tärkeä muutoinkin kuin vain veronmaksajana. Seurakunnan jäsenten tekemä vapaaehtoistyö tulee nostaa sille kuuluvaan arvoon.

Seurakunnan tulee julistaa sanomaansa avoimesti ja sen on pysyttävä arvopohjansa mukaisessa hengessä.

Asiamies: Ari Pekka Vaskelainen, ari.vaskelainen@apv-isannointi.fi, p. 040 565 9461