Tekemistä nuorille Säynätsalossa ja Keljonkankaalla

Nuorten iltakahvila avaa ovensa n. joka toinen perjantai Säynätsalon seurakuntakodilla klo 18-21.30. Meiltä löytyy lautapelejä, soittimia musisointiin ja joka kerta pientä iltapalaa. Kutsumme iltakahviloihin kaikki yläkouluikäiset ja hieman sitä vanhemmat nuoret.

Isostoiminta kokoaa kaikki isoset n. joka toinen tiistai Keljonkankaan Neulaskodille klo 17-19. Isostoiminta alkaa aina joka vuosi elokuussa, mutta mukaan ollaan otettu isoseksi haluavia myös kesken kauden. Isostoimintaan voivat tulla mukaan kaikki rippikoulun käyneet nuoret. Isostoiminnan ilta jatkuu aina klo 21 saakka avoimena nuorteniltana.

Järjestämme nuorille myös satunnaisia tapahtumia syys- ja kevätlukukausien aikana. Näistä tiedotamme nettisivujen lisäksi myös Instassa:

Nuoret: keljonkangas_srk_nuoret

Säynätsalon ja Keljonkankaan lähikirkot: saynatsalo_keljonkangas_kirkot

Otamme vastaan mielellämme ideoita ja toiveita koskien nuorille järjestettävää toimintaa. Isostoiminta ja nuortenillat ovat ilmaisia!

Nuorisotyönohjaaja
Keljonkankaan lähikirkkoalue
Pihkatie 4
40530 Jyväskylä