Turvaa ja iloa pienille

Vapaaehtoistehtävät

Haluaisitko toimia pyhäkoulunohjaajana? Pyhäkoulu on lasten oma hetki Raamatun äärellä. Mietimme lasten kanssa yhdessä suuria kertomuksia, laulamme, leikimme, askartelemme ja rukoilemme. Tule mukaan! Koulutamme ja annamme tarpeelliset välineet pyhäkoulun pitämiseen.

Kiinnostaako sinua toimia kerhomummona tai -pappana? Tulla lukemaan satuja, leikkimään, ja apukäsiksi? Vai olisitko valmis tekemään jotain muuta?

Ota yhteyttä oman lähialueen varhaiskasvatuksenohjaajaan tai ilmoittaudu mukaan varhaiskasvatuksen joukkoon tästä.

Lastenohjaajan sijaisuudet

Oletko täysi-ikäinen ja kiinnostunut lasten ja perheiden kanssa toimimisesta? Kerhoissamme on aika ajoin tarvetta lastenohjaajan sijaisille.

Toivomme että sinulla on lapsiin liittyvää koulutusta, opiskelet varhaiskasvatusta tai sinulla on työkokemusta lasten ja perheiden parissa toimimisesta.

Jos haluat ilmoittautua sijaisehdokkaaksi ota yhteyttä varhaiskasvatuksen ohjaajiin tai ilmoita halukkuudestasi tässäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Pyhäkoululaisia kävelemässä kohti kirkon alttaria.

Huhtasuon lähikirkkoalue Kaupunginkirkon lähikirkkoalue
Kipinä Kauppakeskus Seppä, Ahjokatu 5
40320 Jyväskylä
Palokan lähikirkkoalue Tikkakosken lähikirkkoalue