Seurakuntatilat

Jyväskylän seurakunnalla on monipuolinen valikoima erilaisia kokoontumistiloja pienien ja suurien kokousten sekä esimerkiksi muistotilaisuuksien järjestämistä varten.

Seurakuntatiloihin voit tutustua täällä.

Lisäksi leirikeskuksemme Vesala, Koivuniemi, Sarpatti ja Mutanen ovat oivia paikkoja liikuntailtapäivien, syntymäpäivien ym. mukavien tilaisuuksien tai koulutuksien järjestämiseen. Eikä yönselkäänkään tarvitse välttämättä lähteä.

Saunominen, kotakahvit tai vaikka lettukestit rauhassa illan pimetessä ja vasta yöunien jälkeen paluumatka kotiin onnistuu sekä leirikeskuksissamme että ns. omatoimipaikoissamme.

Leirikeskuksiin voit tutustua täällä.

Tilaisuuksien järjestämisestä ja seurakuntatilojen varaamisesta antavat lisätietoja alueseurakuntien aluesihteerit ja suntiot.