Laskutusosoitteet

Jyväskylän seurakunta on Kirkon kirjanpidon- ja palkanlaskennan palvelukeskuksen asiakas.

Vastaanotamme ainoastaan verkkolaskuja. Laskujen välittäjänä toimii Telia Finland Oyj ja verkkolaskujen operaattorina CGI., välittäjätunnus on 003703575029 . Tarkista ennen laskun lähettämistä, että perustietojen lisäksi laskusta selviää kuka on ollut tilaaja, eli tilaajan nimi ja tavaran tai palvelun vastaanottavan yksikön nimi.

Verkkolaskuosoitteemme löydät oheisesta taulukosta:

Sähköpostitse toimitettavat laskut lähetetään aina osoitteeseen: kkr.pl5018@xbs-salo.com Hyväksytty liitteiden tiedostomuoto on PDF. Tiedoston nimi saa sisältää vain seuraavia merkkejä: [A-Z], [a-z], [0-9], [.], [_].

Kaikilla seurakunnan toiminta- ja palveluyksiköille on omat sähköiset laskutusosoitteet. Jokaisella alueseurakunnalla ja työyksiköllä on omat listassa näkyvät tunnuksensa, joilla laskut kohdentuvat oikein ja niiden tulee näkyä laskussa. Huomioikaa, että osoitteisiin tulee lähettää vain laskuja, ei tiedotteita tai mainoksia.

Mikäli haluatte lisätietoja verkkolaskujen lähetyksestä Jyväskylän seurakunnalle, olkaa yhteydessä sähköpostitse ostoreskontra.kipa@evl.fi.

Kysy lisää

Laskentasihteeri, myyntilaskut