Lähetystyön toiminta Tikkakosken alueella

Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Säännöllinen toiminta

Lähetyksen työtupa tiistaisin

Tikkakoskella voit tulla mukaan lähetyksen työtupaan tiistaisin klo 12-16. Työtuvalla tehdään käsitöitä ja leivotaan lähetyksen hyväksi, valmistellaan myyjäisiä ja pidetään mm. syys- ja kevätpäivän tasauksen yhteydessä lounas Suomen Lähetysseuran tasauskeräyksen hyväksi. Mukaan voi tulla, vaikka vain seurustelemaan muiden kanssa. Päiväkahvit tuoreen pullan kera klo 14.

Muita tapahtumia

• Sadonkorjuumyyjäiset lokakuussa
  • Adventtimyyjäiset 1. adventti
  • Kevätmyyjäiset huhtikuussa

Lisäksi seurakuntailtoja ja lähetysiltoja kesäisin, Yhteisvastuu-tempausta, Kauneimpia joululauluja jne.

Tukemamme lähetystyö

Lähikirkkoalueemme tukee toiminnallaan lähetyksen nimikkotyötä ja työntekijöitä Kaukasiassa (Lähetysyhdistys Kylväjä) ja Tansaniassa, sekä stipendiaattia Tansaniassa (Suomen Lähetysseura). Tuemme myös kummikoulutyötä Kolumbiassa ja Palestiinalaisalueen kolmessa koulussa Israelissa Suomen Lähetysseuran kautta.

Ystävyysseurakuntamme

Ystävyysseurakuntamme on Sortavalan seurakunta Inkerin kirkko Venäjällä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Diakoni
Tikkakosken lähikirkkoalue