Keltinmäen ja Kortepohjan varhaiskasvatus

Tervetuloa mukaan Keltinmäen ja Kortepohjan lähikirkkojen varhaiskasvatuksen toimintaan!

Tarjoamme toimintaa odotusajasta aina alakouluikäisiin asti; lapsille, vanhemmille ja perheille. Toimimme kolmessa eri kerhopisteessä säännöllisesti viikottain. Toimipisteet sijaitsevat Keltinmäessä Kultalakin päiväkodilla, Kortepohjan seurakuntakeskuksessa sekä Kypärämäessä Työväen yhdistyksen tiloissa.

Toimintaamme voit osallistua juuri siitä tilanteesta käsin mikä sinulle on ajankohtaista ja tarpeellista. Me työntekijät seurakunnassa olemme juuri sinua varten. Arvoihimme kuuluu vanhemman sekä lapsen kohtaaminen, kristillisistä arvoista kertominen sekä toivon antaminen ja jakaminen.

Tule siis rohkeasti mukaan ja ole meihin yhteydessä. Infoamme mielellämme lisää toiminnastamme.

Tilaa tästä läntisen alueen varhaiskasvatuksen uutiskirje!
Uutiskirjeeseen on koottu Keljonkankaan, Keltinmäen, Korpilahden, Kortepohjan ja Säynätsalon lähikirkkoalueiden toimintaa.

Iloiset varhaiskasvatuksen työntekijät ryhmäkuvassa.
Keltinmäen varhaiskasvatuksen tiimi.

Kortepohja ja Kypärämäki

Keltinmäen lähikirkkoalue
Keltinmäen lähikirkkoalue