Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunta

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan tehtävänä on seurakunnan rakennustoimintaa, kiinteää ja irtainta omaisuutta, hautausmaiden perustamista, hoitoa ja käyttöä sekä hautainhoitorahaston toimintaa koskevien asioiden käsitteleminen ja päättäminen sen mukaan kuin johtosäännössä määrätään sekä kirkkolaissa ja kirkkojärjestyksessä säädetään.

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan johtosääntöLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Esityslistat ja pöytäkirjat julkaistaan Domus-julkaisussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan viimeisimmän esityslistan löydät täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan kuluvan ja edellisen vuoden pöytäkirjat löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Aiempia pöytäkirjoja voi tiedustella ja tietopyyntöjä lähettää seurakunnan kirjaamoon jklsrk.kirjaamo@evl.fi. Ohjeistusta tietopyyntöjen tekemiseen antaa hallinnon asiantuntija Eija Seuranen (eija.seuranen@evl.fi tai puh. 040 535 4124).

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan jäsenet 2023-2026

Puheenjohtaja Tuulia Kuntsi