Kuokkalan alueen muu toiminta

Pyhäkoulu

Pyhäkoulu sunnuntaisin klo 11 Kuokkalan kirkossa. Kevään viimeinen kerta on 12.5.

Pyhäkoulu ei kokoonnu 25.2.,  3.3., 10.3. ja 5.5.
Tervetuloa 10.3. ja 5.5. Muksukirkkoon klo 16!

Kuokkalan kirkon lastensalissa messun aikana kokoontuva pyhäkoulu alkaa kirkkosalissa. Messun johdantosanojen jälkeen pappi kutsuu alttarin eteen pyhäkoulunohjaajan ja pyhäkoululaiset. Lauletaan ja leikitään yhteislaulu Jumalan kämmenellä, minkä jälkeen pappi laittaa pyhäkoululaisten lyhtyyn tulen alttarikyntttilästä. Pyhäkoulunohjaaja ja pyhäkoululaiset siirtyvät Kristusvalon johdattelemana lastensaliin jatkamaan pyhäkoulua. Pyhäkoululaiset ja ohjaaja osallistuu yhdessä lasten vanhempien kanssa ehtoolliselle tai siunattavaksi.
Pyhäkouluun voi osallistua pienikin lapsi yhdessä aikuisen kanssa.

Kirkonrotta Kideus

Kuokkalan kirkossa asuu Kideus kirkonrotta. Kirkonrotan repusta saat tarran kirkkokorttiisi Kuokkalan kirkossa järjestettävistä pyhäkouluista ja jumalanpalveluksista: messuista, perhemessuista ja kirkkohetkistä.

Kideus Kirkonrotta piileksii kirkkosalissa ja tilaisuuden päätyttyä hänen repustaan saat tarran korttiisi. Kirkkokortteja löytyy kirkon eteisen pöydältä.

Kymmenestä tarrasta saa ikioman kirkkolahjan. Kirkkolahjan voi noutaa kirkon sakastista työntekijältä.

Kirkkokortti tukee perheiden jumalanpalveluskasvatusta ja kotien kristillistä kasvatusta.

Etsi Kideus Kirkonrotta!

Lähde virtuaalikierrokselle Kuokkalan kirkkoon.

Pikkuhelppi

Pikkuhelppi on ilmaista lastenhoitoapua perheille, jota tarjoamme sovitusti arkisin. Voit tiedustella aikoja Eijalta tai Heiniltä.

lapsi soittaa triangelia pyhäkoulussa

Varhaiskasvatuksen ohjaaja