Majakka

SYYSKAUSI 2023

Syksyn harjoitukset pidetään 7.9.2023 alkaen torstaisin klo 17:30-19:30 Vaajakosken kirkolla.

UUDET LAULAJAT ovat tervetulleita tutustumaan kuoroomme avoimiin harjoituksiin 7.9.2023
Ilmoitathan tulostasi kuoronjohtalle eveliina.modinos@evl.fi, jotta osaamme varata sinulle nuotit paikalle.
Keskellä kuorokauttakin on mahdollista hypätä toimintaan mukaan, ota yhteyttä niin mietitään missä kohtaa olisi järkevää liittyä joukkoon.

Syksyllä olemme uuden äärellä, keskitymme englanninkieliseen gospelmusiikkiin spirituaaleista tuoreempiin sävellyksiin. Nyt on loistava tilaisuus uusille laulajille tulla mukaan riveihin!

- Yhdessä tekemistä tyylistä toiseen

Majakka on Vaajakoskella toimiva rennosti tavoitteellinen ja heittäytyvä sekakuoro. Laulamme 3-4 -äänistä ohjelmistoa. Tyylillisesti seikkailemme nykyaikaisesta hengellisestä musiikista tutun gospelin ja kansanmusiikin kautta klassisiin virsisovituksiin.

Majakkaa johtaa Vaajakosken kanttori & musiikkipedagogi Eveliina Modinos. Kuoro laulaa mm. Vaajakosken kirkon jumalanpalveluksissa ja seurakunnan konserteissa pitkin vuotta, sekä julkaisee musiikkia Jyväskylän seurakunnan somekanavilla.

Mukaan pääset helpoiten avoimien harjoitusten kautta syksyn ja kevään alussa. Mukaan voi kuitenkin hakea missä vaiheessa kautta vain: ota yhteys kuoronjohtajaan, tule tutustumaan harjoituksiin ja tunnustellaan olisimmeko sopivia toisillemme. Tällä hetkellä etsimme erityisesti basso- ja tenoristemmojen laulajia. Aiemmasta kuorolaulutaustasta on hyötyä, mutta kannustamme lämpimästi myös ns. suihkulaulajia tutustumaan toimintaamme. Jos mietit olisiko sinusta kuorolaiseksi, ota yhteyttä johtajaan niin pähkäillään yhdessä!

Voit käydä kuuuntelemassa miltä Maa on niin kaunis (kirkon valtakunnalliseen joulukalenteri 2020) tai Suvivirsi (Suvivirren sunnuntai 2021) kuulostaa meidän porukalla.

Harjoittelemme Vaajakosken kirkolla (kirkkotie 11) torstaisin klo 17:30-19:30.
Harjoitusmateriaalit ja nuotit ovat saatavilla sähköisesti ja harjoituksia striimataan tarvittaessa etäosallistumista varten.

Kanttori, Itäisen alueen musiikin tiimiesihenkilö
Vaajakosken lähikirkkoalue