Avoimet työpaikat

Jyväskylän seurakunta on kannustava ja välittävä työyhteisö.

Työntekijöistämme osa toimii hengellisen työn tehtävissä, kuten papit ja kanttorit sekä diakoniatyön, nuorisotyön, lähetystyön ja varhaiskasvatuksen työntekijät. Lisäksi seurakunnassa tarvitaan osaajia muun muassa kiinteistönhoidon, hallinnon, asiakaspalvelun, viestinnän ja tietohallinnon tehtävissä. Kokonaisuudessaan meitä on noin 280 eri alojen ammattilaista.

Työkulttuurissamme panostetaan ammatilliseen kehittymiseen, joustavuuteen ja merkityksellisiin kohtaamisiin. Lisäksi työnantajan tarjoamiin etuihin kuuluvat muun muassa laajennettu työterveyshuolto, lounasetu sekä kulttuuri- ja liikuntaetu (Edenred). Meillä on ympäristödiplomi ja olemme savuton sekä tuoksuton seurakunta.

Löytyisikö meiltä sinulle sopiva tehtävä? Katso Jyväskylän seurakunnan avoinna olevat työpaikat.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lepoa Jumalassa – lähellä ihmistä

Kiinnostaako vapaaehtoistehtävät? Jyväskylän seurakunnassa voit tehdä myös monenlaista vapaaehtoistyötä.