Lähetystyön toiminta Huhtasuon, Seppälän ja Halssilan alueilla

Huhtasuon lähikirkkoalueen toiminnan sydämenä on kauppakeskus Sepässä sijaitseva olohuonemainen toimitila Kipinä.

Kipinän tavoitteena on koota eri taustoista tulevia ja eri tavoin ajattelevia kaupunkilaisia yhteen. Kipinän toimintaidea heijastelee lähetystyön maailmaa, sillä tilassa etsitään uudenlaisia tapoja puhua evankeliumista ymmärrettävästi ja kuulijat huomioiden.

Huhtasuon jumalanpalveluselämän koti on Huhtakodilla, joka sijaitsee Huhtakeskuksessa. Jumalanpalveluksiamme rikastuttavat aika ajoin nimikkolähettiemme vierailut. Messun jälkeen kokoonnumme vaihtamaan kuulumisia vapaaehtoisten keittämille kirkkokahveille, joissa kerätään kahvimaksu lähetystyön hyväksi.

Tukemamme lähetystyö

Tukemiamme lähettejä ovat Johanna ja Jüri Perendi perheineen seurakuntatyössä Okayaman seurakunnassa Japanissa Lähetysyhdistys Kylväjän kautta sekä Asta Vuorinen seurakuntatyössä Kansanlähetyksen kautta. Nepalissa tuemme Terhi Teiskonlahtea ja Pienviljelijäperheiden toimeentuloa Nepalissa.

Ystävyysseurakunta

Ystävyysseurakuntamme on Debrecenin seurakunta Unkarissa.

Diakoni
Kipinä, Kauppakeskus Seppä, Ahjokatu 5