Kortepohjan alueen vauvaryhmä

Ekavauva-ryhmä kokoontuu maanantaisin Kortepohjassa klo 13.30-15.30.

Ekavauva-ryhmä on vertaisryhmä ensimmäisen lapsen saaneille perheille;
kohtaamispaikka vanhemmille ja vauvoille.
Ohjaajina toimivat seurakunnan lastenohjaajat
ja mukana on välillä myös neuvolan terveydenhoitaja sekä muita vierailijoita.

Ryhmä kestää puoli vuotta ja siihen tulee ilmoittautua, mukaan mahtuu 8 perhettä (toiminnan alkaessa lapsen
toivotaan olevan alle 7kk ikäinen). Kevään ryhmän ensimmäinen kokoontuminen on 22.1.2024. Mahdollisia vapaita paikkoja voi kysellä Riitta Haaparanta-Kocabiyikilta.

Kevään ryhmään voit ilmoittautua 1.12.2023 - 29.2.2024 täällä

HUOMIO! Kortepohjan Ekavauva-ryhmään ilmoittautumisessa on ollut teknisiä ongelmia. Nyt ongelmia on korjattu, ja kaikki toivottavasti toimii.

Jos olet ilmoittautunut ryhmään, niin sinun ei tarvitse ilmoittautua uudelleen, vaan voisitko vielä käydä tarkistamassa, että tietosi ovat kunnossa ilmoittautumisessa. Pääset omaan ilmoittautumiseesi "omat tiedot" kohdasta. Meille eivät näy ilmoittautuneiden nimet ja yhteystiedot lainkaan, niin emme voi olla teihin päin yhteydessä.

Jos on jotain kysyttävää tämän asian tiimoilta, niin laitathan viestin Riitalle: 050 3725573

Kiitos ja anteeksi!

vauvalla on hiekkaa jaloissa