Lähetystyön toimintaa Kaupunginkirkon alueella

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Säännöllinen toiminta Kaupunginkirkon alueella

Lähetyspiiri

Lähetyspiiri kokoontuu kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 10-11.30. Lähetyspiirissä käydään läpi omien nimikkolähettiemme ajankohtaiset kuulumiset ja rukoillaan heidän puolestaan. Samalla nautimme aamukahvit suolaisen ja makean kera.

Muita tapahtumia

Näiden lisäksi järjestämme yleensä adventti/ joulumyyjäiset, vapputapahtuman sekä lähetyksen kirkkokahveja, joissa tavoitteena on kerätä rahaa nimikkolähettiemme tukemiseen. Kaikella toiminnallamme haluamme olla tukemassa maailmalla tehtävää tärkeää työtä rukoilemalla, rahallisella tukemisella ja tuomalla asiat tutuiksi ihmisille.

Toiminnan keskuspaikkana on Silmun olohuone, osoitteessa Kilpisenkatu 8.

Tule mukaan toimintaan ja kerro ideasi miten voisimme parhaiten tuoda lähetystyötä ja kansainvälistä vastuuta tutuksi alueemme ihmisille!

Tukemamme lähetystyö:

Ystävyysseurakuntamme

Ystävyysseurakuntamme on Debrecenin seurakunta Unkarissa.

Diakoni
Huhtasuon lähikirkkoalue