Maksutonta lastenhoitoapua perheille

Pikkuhelppi tarjoaa tukea perheen arkeen: lastenhoitoapua, juttuseuraa, hetken hengähdystä.

Jyväskylän seurakunnan lastenohjaajat tarjoavat maksutonta hoitoapua perheelle päiväsaikaan, noin 2 tunniksi kerrallaan. Pikkuhelppi toimii sopimuksen mukaan perheen kotona, pihalla, puistossa tai seurakunnan tiloissa.

Hoitoaika- ja paikkatoiveen voit esittää oman alueesi lastenohjaajalle oheisen lomakkeen kautta. Erityistä syytä hoitoavulle ei vaadita: hoitohetken on tarkoitus tarjota vanhemmalle omaa aikaa tai mahdollisuutta jutella mielessä liikkuvista asioista toisen aikuisen kanssa. Pikkuhelppiä voi käyttää enintään 3 kertaa puolen vuoden aikana.

Hae Pikkuhelppiä netin kautta:

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Keljonkankaan lähikirkkoalue Keltinmäen lähikirkkoalue Korpilahden lähikirkkoalue Kortepohjan lähikirkkoalue Säynätsalon lähikirkkoalue
Keltinmäentie 10
40640 Jyväskylä