Päivystävä pappi kuuntelee

Jyväskylän seurakunnassa päivystää pappi joka arkipäivä klo 9-15. Päivystävän papin tavoittaa puhelimella numerosta 040 535 2328.

Puhelinpalvelun lisäksi päivystävä pappi on tavattavissa

Päivystävän papin kanssa voit keskustella mistä tahansa mieltäsi painavasta asiasta. Keskustelut ovat luottamuksellisia ja maksuttomia. Päivystävältä papilta voit pyytää myös sairaan ehtoollista tai rippiä. Tapaaminen voidaan sopia myös kotiin tai esimerkiksi hoivakotiin. Sairaaloissa toimivat sairaalapapit.

Esirukouspyynnöt

Rukoilemme puolestasi Jyväskylän seurakunnassa. Voit pyytää päivystävältä papilta esirukousta tai voit lähettää esirukouspyynnön myös netissä.

Esirukousta pyytäneiden puolesta rukoilemme yleensä seuraavana sunnuntaina Jyväskylän seurakunnan jumalanpalveluksissa. Jos haluat, että asiasi puolesta rukoillaan jonkin tietyn kirkon jumalanpalveluksessa, kirjoita toiveesi viestiin.