Yhteisen seurakuntatyön johtokunta

Yhteisen seurakuntatyön johtokunnan kevään 2024 kokoukset:

25.1. Vesalan leiri- ja toimintakeskus, 22.2., 13.3., 18.4. ja 5.6. Valtiontalon kabinetti. Kaikki kokoukset alkavat klo 16.30. Kahvi klo 16.00 alkaen.

Seurakunnallisen toiminnan koordinointia ja kehittämistä sekä kokoseurakunnallisia erityistoimintoja varten on yhteisen seurakuntatyön kokonaisuus. Sen toimintaa yhdessä johtavat yhteisen seurakuntatyön johtaja ja kirkkovaltuuston nimeämä johtokunta johtosäännössä määriteltyjen tehtävien pohjalta.

Yhteisessä seurakuntatyössä on neljä työalasihteerin johtamaa yksikköä, jotka ovat lapsi- ja perhetyön, nuorisotyön, diakonian sekä lähetyksen ja kansainvälisen vastuun yksiköt. Lisäksi yhteiseen seurakuntatyöhön kuuluu teologisissa asiantuntijatehtävissä toimivia pappeja sekä kaksi toimistosihteeriä.

Esityslistat ja pöytäkirjat julkaistaan Domus-julkaisussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteisen seurakuntatyön johtokunnan esityslista löytyy täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteisen seurakuntatyön johtokunnan kuluvan ja edellisen vuoden pöytäkirjat löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Aiempia pöytäkirjoja voi tiedustella ja tietopyyntöjä lähettää seurakunnan kirjaamoon jklsrk.kirjaamo@evl.fi. Ohjeistusta tietopyyntöjen tekemiseen antaa hallinnon asiantuntija Eija Seuranen (eija.seuranen@evl.fi tai puh. 040 535 4124).

Yhteisen seurakuntatyön johtokunnan jäsenet 2023-2026

Puheenjohtaja Eila Tiainen.