Huhtasuon alueen ajankohtaista

Hiihtolomahäppeninki ti 27.2. klo 10-13 Sepän Kipinässä. Pomppulinna, puuhaa lapsiperheille ja pienille koululaisille. Lounas 1€/ perhe tarjolla klo 11-12.

Helppiä vanhemmuutteen -illat Sepän Kipinässä:

ma 4.3. klo 17.30. Teemana Lapsiperhearki. Keskusteluun johdattamassa kolmen lapsen äiti ja PErhepolku kouluttaja Jenni Mäkäläinen.

ma 15.4. klo 17.30 Teemana Riittävän hyvä vanhemmuus. Keskusteluun johdattamassa perhekeskus koordinaattorit Paula Jantunen ja Riina Hämäläinen.

Molemmissa illoissa lastenhoito järjestetty! Iltapala 1€/perhe.

Pääsiäiskivaa:

MA 18.3. klo 17-19.30 Pääsiäisaskarteluilta Sepän Kipinä. Tule tekemään virpomavitsoja ja muuta mukavaa. Voit tuoda omia oksia mukaan.

Su 24.4. klo 15 Virvon varvon -kirkko Sepän Kipinä. Tule virpomaan kirkkoon! Jokaiselle virpojalle on palkka varattu. Kirkkohetken jälkeen lounas. Vapaaehtoinen maksu.

Ma 25.3. klo 17.30 Sepän Kipinä. Pupu ja pääsiäinen - hiljaisen viikon ilta yhdessä laulaen

Pikkuiset lapset istuvat Kipinän alttaripöydän alla.

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Huhtasuon lähikirkkoalue Kaupunginkirkon lähikirkkoalue