Kaste- ja vihkivaraukset

Postiosoite: PL 103, 40101 Jyväskylä
Käyntiosoite: Vapaudenkatu 47, Jyväskylä
sähköposti jklsrk.toimisto(at)evl.fi

Avoinna ma-pe klo 9.00-15.00.

POIKKEAVAT AUKIOLOT:

Kastevaraus

Seurakuntatoimistosta voit sopia kastetoimituksen paikan, ajankohdan sekä kasteen toimittavan papin. Kasteasioista saat lisätietoa nettisivullamme kohdassa Ristiäiset.

Kotikastevaraustoiveen voit jättää myös netissä tämän linkin kautta. Linkki avautuu uudessa välilehdessäSeurakuntatoimiston sihteeri soittaa antamaasi puhelinnumeroon arkena klo 9-15 välillä. Puhelussa sovitaan onko kastevaraustoiveesi mahdollinen vai tuleeko siihen muutoksia.

Vihkivaraus

Seurakuntatoimistossa voi sopia vihkimisen paikan, ajankohdan sekä vihkimisen toimittavan papin ja kanttorin. Avioliittoasioista voit lukea tarkemmin nettisivullamme kohdassa Häät.

Avioliiton esteiden tutkinta

Avioliiton esteiden tutkinnan voit tehdä kätevästi sähköisestiLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai Lapuan hiippakunnan aluekeskusrekisterissäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Esteiden tutkinnan voi tehdä myös missä vain maistraatissa.