Lauluryhmä Valonsäde

Valonsäde on lauluryhmä, joka kokoontuu projektiluontoisesti Korpilahden seurakuntatalolla ja esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa.

Tervetuloa mukaan!

Lauluryhmä Valonsäteen laulajia
Valonsäde Korpilahden kirkossa messun jälkeen 7.10.2018

Lauluryhmä Valonsäde

Lauluryhmä perustettiin keväällä 2018 yhtä tilaisuutta varten, mutta eihän laulamista malta lopettaa! Ensin työnimenä oli Naisten lauluryhmä, syksystä 2018 nimeksi tuli Lauluryhmä Valonsäde. Porukassa on laulanut 5-8 naista, myös miehet ovat tervetulleita! Olemme laulaneet kaksiäänisesti Simojokea, Laaksosta, Taizé-lauluja ym. sekä esiintyneet yhdessä Kirkkokuoron kanssa mm. Suomalaisessa messussa, Pöytälaatikon parhaat -konsertissa ja Afrikkalaisessa Gospelmessussa. Kokoonnumme projektiluontoisesti, sen mukaan miten saamme harjoitukset sopimaan. Tämä ryhmä on erityisesti niille, jotka eivät ehdi säännölliseen kuorotoimintaan esimerkiksi ruuhkavuosien takia.

Kysy lisää, jos porukka kiinnostaa!

Keväälle 2024 on jo jotain ajatuksia olemassa, jotka vielä tarkentuvat alkuvuodesta. Ryhmää johtaa kanttori Tiina Laiho

Kanttori
Korpilahden lähikirkkoalue