Kuokkalan alueen varhaiskasvatus

Tervetuloa mukaan Kuokkalan lähikirkkoalueen varhaiskasvatuksen toimintaan!

Lapsille, vanhemmille ja perheille on tarjolla monipuolista puuhaa ja kokoontumisia Kuokkalan kirkolla ja kerhotila Polttolinja 29:ssä. Meillä on mainio työntekijätiimi, joka toimii yhdessä lasten ja perheiden parhaaksi.

Toimintamme tarkoitus on tarjota lapsille turvallinen paikka leikkiä ja hiljentyä, tutustua alueen muihin lapsiin ja ihmetellä Jumalaa ja Raamatun seikkailuja. Aikuiset saavat toiminnassamme vertaistukea, lepotaukoja ja rohkaisua kristittynä elämiseen.

Alta löydät nykyiset ryhmät ja tapahtumat. Puuttuuko mielestäsi jotain? Ota yhteyttä työntekijöihin, niin ideoidaan yhdessä lisää!

Iloiset varhaiskasvatuksen työntekijät Kuokkalan kirkon edessä olevan muurin luona.

Etsi Kideus!

Hei lapset! Käy tutustumassa Kuokkalan kirkkoon virtuaalisesti ja etsi missä minä, Kideus Kirkonrotta lymyilen.

Virtuaalikierrokselle tästä

Syöttäjänkatu 4