Keskustan alueen varhaiskasvatus

Tervetuloa mukaan Kaupunginkirkon lähikirkkoalueen varhaiskasvatuksen toimintaan!

Keskellä kaupunkiamme on seissyt jo 140 vuotta kirkko, Kaupunginkirkko. Sen alttaritaulussa Jeesus siunaa lapsia. Osansa Jeesuksen siunauksesta varmasti sai myös aikuiset, jotka toivat lapsia Jeesuksen luokse.

Me, viereisen kuvan koko joukko, kutsumme sinua: Tule mukaan toimintaan! Tuo lapsesi seurakunnan kerhoon!
Päiväkerhossa lapsi voi saada leikkikaverin, käyttää luovuuttaan, iloita uusien asioiden oppimisesta, kuulla kaikkia rakastavasta Taivaan Isästä!
Ja vanhemmat voivat perheryhmissä hengähtää hetken, olla vaan tai jakaa arjen iloja ja suruja, kuulla, että on muitakin... ja ehkä saada rohkaisun sanan, siunaustakin - ja taas voi jaksaa kappaleen matkaa elämää eteenpäin.

Olet sydänlämpöisesti tervetullut mukaan!

Keskustan tiimiläiset Anne, Heidi, Sari, Kati, Laura ja Satu maailmanpyörän kyydissä.
Keskustan tiimin jäsenet Anne, Heidi, Sari, Kati, Laura ja Satu. Kuva: Valokuvaamo Peppi ja Peikko.

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Huhtasuon lähikirkkoalue Kaupunginkirkon lähikirkkoalue