Korpilahden alueen varhaiskasvatus

Tervetuloa mukaan Korpilahden lähikirkon varhaiskasvatuksen toimintaan!

Jokainen lapsi on ainutkertainen ja erityinen. Lapsi on Jumalan luoma ja arvokas juuri sellaisena kuin on. Lapsi luo ympärilleen iloa ja toivoa sekä mielekkyyttä elämään. Seurakunnan varhaiskasvatuksessa meille on tärkeää välittää tätä tietoa jokaiselle lapselle sanoin ja teoin.

Jeesus sanoo Matteuksen evankeliumissa: ”Joka minun nimessäni ottaa luokseen yhdenkin tällaisen lapsen, se ottaa luokseen minut.”  Se merkitsee, että kun pidämme huolta seurakunnan pienimmistä, palvelemme samalla Jumalaa keskellä arkea. Se on Jumalan kallisarvoisinta palvelemista keskellä arjen sotkuja ja ääniä niin kotona kuin seurakunnan toiminnassa. Meille mahtuu ääntä, liikettä ja elämää!

Tervetuloa mukaan!

Tilaa tästä läntisen alueen varhaiskasvatuksen yhteinen uutiskirje!
Uutiskirjeeseen on koottu Keljonkankaan, Keltinmäen, Korpilahden, Kortepohjan ja Säynätsalon lähikirkkoalueiden toimintaa.

Iloiset työntekijät pehmolelujen kanssa.

Lastenohjaaja vs.
Korpilahden lähikirkkoalue
Kirkonmäentie 1
41800 Korpilahti