Laulava lapsi

Kipinän lapsikuoro

Hei kaikki 6-12 -vuotiaat lapset ja kotiväki!

Kipinässä toimii lapsikuoro, johon uudet laulajat ovat tervetulleita. Kuoron on tarkoitus olla iloista, hyvän mielen toimintaa. Kuorossa oppii paitsi laulamista ja uusia lauluja, myös tärkeitä taitoja toimia ja olla yhdessä muiden kanssa. Toiminta on suunnattu ensisijaisesti 6-12 -vuotiaille, mutta myös nuoremmat tai vanhemmat lapset ovat halutessaan tervetulleita mukaan. Kuoro on maksuton.

Harjoitukset pidetään kauppakeskus Sepän Kipinässä keskiviikkoisin klo 17:30-18:30. Ajankohtaisia asioita, aikatauluja ja tiedotteita julkaistaan tällä sivulla.

Uusille laulajille ilmoittautuminen kuoroon tapahtuu alla olevan linkin kautta.

Ilmoittaudu mukaan tästä

Halutessasi saat toiminnasta tarkempia tietoja kanttori Hanna Penttiseltä. Yhteystiedot ovat ohessa.

Yhdessä laulaminen on iloinen juttu! Tervetuloa mukaan!

Yleistä harjoituksiin liittyen

Kipeänä tai flunssaoireisena jääthän kotiin lepäämään. Mahdollisesta poissaolosta voi ilmoittaa Hannalle esimerkiksi tekstiviestillä tai sähköpostilla. Pidetään hyvää huolta itsestämme ja toisista!

Talvi- ja kevätkauden 2024 aikataulu

18.2 Jumalanpalvelus Huhtakodilla klo 12, osoitteessa Nevakatu 1. Kokoonnutaan paikalle klo 11:30. Jumalanpalvelus päättyy n. klo 13 ja sen jälkeen on mahdollista jäädä kirkkokahveille.

28.2. Ei harjoituksia, hiihtolomaviikko

24.3. Palmusunnuntain jumalanpalvelus Huhtakodilla klo 12, osoitteessa Nevakatu 1. Kokoonnutaan paikalle klo 11:30. Jumalanpalvelus päättyy n. klo 13 ja sen jälkeen on mahdollista jäädä kirkkokahveille.

HUOM! Huhtikuussa 3.4. ja 10.4. EI HARJOITUKSIA kalenterissa olevien päällekkäisyyksien vuoksi.

Aikataulut ja esiintymiset tarkentuvat tarpeen mukaan vielä myöhemmin.

Avoin virsikirja lapsen käsissä.

Kanttori
Huhtasuon lähikirkkoalue