Huhtasuon lähikirkkoalueen varhaiskasvatus

Tervetuloa mukaan toimintaan!

"Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa.." sanotaan vanhassa lasten virressä. Nuo sanat ovat ajankohtaiset tänäänkin. Jokainen kaipaa turvaa ja toivoa. Sitä me täällä varhaiskasvatuksessa haluamme olla välittämässä pienille ja suurille.

Toimintamme sijoittuu pääasiassa Kauppakeskus Sepän toisessa kerroksessa sijaitsevaan Kipinään. Tänne voi tulla milloin vain aukiolojen puitteissa. Toimintaa kerran viikossa on myös Huhtasuon yhteistoimintapisteellä sekä Halssilassa Telkäntie 2 c kerhotilassa. Lapsiperheille suunnattuun toimintaan ovat tervetulleita kaikki, vauvasta vaariin ja ympäri kaupunkia, maakuntaa! Haluamme kulkea ihmisten vierellä erilaisissa elämäntilanteissa. Pienetkin kohtaamiset voivat olla merkityksellisiä, turvaa ja toivoa luovia.

Otamme miellellämme vastaan ideoita ja ajatuksia, millaista toimintaa sinä kaipaisit. Ota siis rohkeasti meihin yhteyttä ja kerro toiveitasi!

Huhtasuon varhaiskasvatuksen työntekijöitä iloisissa tunnelmissa.

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Huhtasuon lähikirkkoalue Kaupunginkirkon lähikirkkoalue